Jag börjar skriva igen.......

Hahaha hej blev väääldigt läänge sen jag skrev men....okej jag erkänner, enda anledningen till att jag skriver är att asia mordhotade mig :O!! Hm..men något att skriva om...idag har jag vart hos tandläkaren, inga hål trots tandställning :D....sen..ikväll blire väl bomba plugg med lisa för att hinna med, jag har idag matteprov, imorgon redovisning på tyska, hemkunskapsläxa ska vara inlämnad, tyskaglosor på verb i presens elr ngt...+ olika projekt till efter att jag kommer tillbaka från semestern, för gissa vad?! :D JAG ÅKER TILL MEXICE I ÖVERMORGON :D :D :D hahaha men nu blire SO-lektion men vi höres hoppas jag ;)



Ha det gött! /kåta Adéle ( asia har döpt om mig... -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback