I'm Sick...

Hej allihopa!
Japp...Då var man sjuk da. Bajs också, hoppas inte detta fortsätter till i helgen för att då kommer min kusse Fanny hit till huvudstaden och vi ska ju såklart gå och shoppa också! :) Funderar på att köpa en liten söt axelväska som jag har spanat in på Lindex (till sommarn), kanske en jeansväst från Monki (till i vår), poncho från BikBok och kanske en maxi-kjol från H&M (till i vår/sommar).
Haha, som ni ser så kanske jag ganska inne på våren/sommaren just nu - men vem är inte det? Är riktigt trött på vintern just nu och vill ha vår så att man kan klä sig lite "friare" :P.
Två av alla personer som jag tycker är snygga, så kanske ni inte visste att de paret som jag tycker är snyggast i hela världen är Sienna Miller och Jude Law!
Sienna Miller är typ min stilikon och jag typ avgudar hennes kläder - och pojkvän....nej, där ljög jag - EX pojkvän...
Japp, fyra gånger har de varit tillsammans och nu har de gjort slut IGEN...

Källa: Posh24

 

Är Var dem inte söta? :'(


Kramisar

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback