Hoppsan.....

Hoppsan inte meningen att det skulle ta så här lång tid att skriva....hur länge sen var det? 2 månader? :S jaja nu skriver man iaf, men vad ska man skriva om?....om någon har förslag SKRIV!!! jaja min dag...blev väkt kl12 inatt för marcus ringde, men somna ganska snart igen, vakna på morronen klädde mig gick till skolan...hade avslappningsövning på livskunskapen ( vi lyssna på typ klassisk musik och sov) , sen har det bara vart chill med vikarie :) drf jag kan blogga nu ;) men ikväll blir de väl plugg o kasnke träna om jag hinner, det e så JÄVLA SKÖNT O SIMMA :D  hahah see ya later. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: mY

blogga om hur du gör snycken knasbarn -.- <3

2011-02-11 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback