här igen! <33

Heej alla läsare!!

Det var ett jätte bra tag sen! Hur är det? Händer ute i stora värden?

Jag har inte bloggat på ett bra tag , för jag trodde att alla tjejer hade slutat blogga…

Jag blev jätte glad när jag såg att några hade skrivit. Så nu måste jag också!

Jo förstår ..nu har jag lov och det är jätte skönt! Gissa vad jag ska göra på lovet! Haahaha (hjälten kanske)

Nja inte så mycket men lite  :D har tyvärr varit hos honom i ungefär  5 dagar känns det som (okej 4 dagar) jag sitter hos honom nu också! (ahah)  eller jag sitter i Oskars lägenhet med hjälten.

Dom håller på att jobba med lägenheten. Dom ska bygga ett nytt kök! (idioter) hur kan man orka göra det! Visst dom kan sånt för att båda är snickare och jobbar som det.. men endå!

Just nu pratar det om sånt jag inte förstår och det är fett jobbigt!!!  

Hahah Oskar vill ha ett smeknamn! Hahah vad tycker ni att han ska hetta?

Tyvärr så kommer han inte bli lika cool som hjälten men men!

Vill ni veta vad jag har gjort idag? Såklart ni vill veta det! ( nej jag har inte varit med hjälten hela dagen! Kom för en timme sen till honom!)

Jag vaknade kl 10 av att jag skulle åka till Eriksdalsbadet för att vara med Anton. Jag tittade på när han lärde ut små söta barn. Sen så när han var klar så fikade vi och pratade om 1000 saker! Tog aldrig slut!  Det var jätte skönt att få prata ut om mina jobbiga saker.  När vi skulle hem så åkte vi fel! Vi tog fel tåg! Men det löste sig.  Anton åkte hem och jag till hjälten.

Inte värdens spännande dag men trevlig var den.

Jaha det var allt från söta mig! Nu ska jag gå till mupparna och se vad dom håller på med)

 

 

 

 

Hahahh den här är jätte rolig!!  Skaffa den yaoo!




/Asia städhjälpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback