Eearcuffs

Hello everybody out there!
Idag bloggar jag om ett annat slags smycke som har blivit vääldigt hett på sistånde - earcuffs. Det är alltså "fake" örhängen som man inte sätter fast med hjälp av ett hål i örat, utan man kan bara sätta örhänget antingen runt örat eller längst upp i örat med en "ring".
För ett par månader sen så såg jag ett sådant örhänge i tidningen FRIDA och föll totalt för det direkt. Jag gick till affären där den skulle vara, och jag frågade om dem hade den där men det hade dem inte.
Synd var det, men jag köpte en sån ca 1 månad senare och totally looove it! Jag har alltid viljat ha ett hål i brosket på örat, men jag får inte det så jag nöjer mig med fejk - funkar utmärkt endå!
'
Här kommer några bilder från en hemsida som heter www.jfr.se och dem säljer skitsnygga smycken, och bland annat då earcuffs. Jag är helt kär i fjädersmycken nu förtiden, så gissa om jag gillar detta!! :)
Enjoy!
Shiit, dreggelvarning från mig - haha! :D
'
'
Juste, jag lärde mig att åka baklänges genom att "korsa" mina ben - yiiipie (Intressant, huh??!)
Many kisses
//Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback