Boxnings matchen med Asia och Onskan!

Heej folket som saknar mig! :D

Hoppas ni inte saknar mig för mycket. Haha

Jag sitter i skolan och har rast och tänkte blogga lite. (lite)  jag sitter här ensam i ett klassrum och gör lite saker som jag ligger efter i.

Jag har svenska prov idag och jag känner mig verkligen inte redo. Får göra så gott jag kan och sen kanske gör omprov. Jag ska ha prov på ondskan (boken) jag vet ej hur det ska på prover.

Jag har läst boken men hatar boken! Jag förstår inte riktigt vad som händer i boken eller  det gör jag med är inte intresserad. (inte bra) men men…

Nog om det läskiga provet.

Jag slutar idag kl 4 och sen ska jag hem och fixa mig till min träning. (gym får det bli idag)

Sen så blir det inte så mycket mera. Kanske läsa lite i ondskan för att kunna förbättra mig i min läsning.. (oj det är lätt väldigt nördigt!)

Idag blir det ingen hjälte för min den. (träningen tar tiden)

Men man kan inte alltid vara med hjälten. Man måste hålla sig i form.

I morgon är det fredag och det är så skönt! Händer faktisk mycket då.

Jag kommer gå till skolan i morgon och nörda mig och sen så ska jag hjälpa min hjälte att flytta ut och sen så ska jag fixa mig till söta Aara. Hon fyller år i morgonen och ska firas stort! Min flicka blir stor!

Sen så ska jag till min hjälte och sova över.

Berättar lite mera sen när jag kommer hem. För nu känner jag att jag måste få boken avklarad!

Asia mot boken ROND 1! RRRRRR

Asia slår boken med en vänster, och boken slår henne med en höger, Asia får en rejäl smäll och ramlar ner. Asia ställer sig upp och ger en rak höger. Boken står kvar som att hon inte slog. Boken ger igen och Asia ramlar ner med en hemsk smärta 123… BOKEN VINNER!

Ser ni! Boken vann!  Måste läsa boken nu!

Ses bitches!

/Asia den som suger på att boxas!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback