Alla hjärtans dag!! <33

Rubriken? Jag blir så trött på att man måste komma på rubrik! Vad ska det stå?

Idag får det bli alla hjärtans dag!

Jag är glad och väldigt irriterad och sur och allt som man kan vara. Jag har ingen aning men hoppas det går över.

Jaja nog om mitt 5åringa beteende.

Idag så var det skola och det var en skön dag ”trodde jag” jag mådde jätte dåligt hela dagen till kl 13 .Tills jag beslöt mig att dra hem och sova elr vila upp mig. Jag hade jätte ont i magen låg i min säng som en död fisk!

Jag sov till kl 5 tills min mobil ringde. Det var min hjälte..

Han var arg på mig för att jag inte svarade på hans söta sms… han ville att jag skulle komma över.

Det gjorde jag och jag hade fortfarande jätte ont i magen (morr) trodde att jag skulle dö..

När jag kom så var han jätte söt! Han stod utanför hans hus med ros och red heart till mig!!! (utan tröja)

Det var bara så gulligt! han kramade mig och pussade på mig och sa grattis.

Han var så jävla söt !!!!! jag som hade ont i magen kände inte längre av det! (wiee)

Sen har han bara varit så söt mot mig. Han har hjälp mig med idiot läxorna, och lite gran med min egna låt jag håller på mig. Det har varit jätte bra dag men endå jätte dålig…

När jag kom hem så höll inte mitt glada humör länge. Blev jätte arg på mina päron för att det klagade på små saker som jag kan ta hand om!! (moorr) ,och nu sitter jag här i mitt rum och bloggar lite och tittar på rosen som jag har fått av hjälten!!

Juste glömde säga vad jag gjorde i lördags. Jag var med Alex, Apan,Yasmin och Porrsurfan på kvällen. (på dagen med hjälten)

Vi busungar åkte iväg och bowlade kl 12 på natten! Sjuk!! Yasmin hade bil så det var bara att köra!

När vi kom fram så var det bara att spela och vinna! (jag vann! Säger vi…) heej då mupppar! simma lugnt!

glad alla hjärtans dag!





/Asia damsugförsäljaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback