Time is Money

Hej, Hola, Hello!
Förlåt att jag inte har bloggat på sistonde men jag har inte haft något att blogga om, förns nu! ;)
Jag, Anamika och Miranda gick och kollade på bio igår och vi såg "In Time". Jag är fortfarande amazed över hur bra den var, för det finns inte en enda dålig grej med den! Storyn var så jävla bra och häftig och skådespelarna ska vi inte tala om hur bra och snygga de va ;)
Eller jo, det ska vi visst det är många kända skådespelare med i filmen, som t.ex. Amanda Seyfried, Olivia Wilde, Alex Pettyfer (In my <3). Och sist men inte minst den galet snygga Justin Timberlake som spelar huvudrollen!!!
Här kommer några screenshots från filmen m.m plus trailern :) <3
-
 
- Snygga tillsammans eller vad??


Källor: WeheartitGoogle


// SARA

Kommentarer
Postat av: Ana

Holy sh*t! Den var så jävla freakin amazing att jag d-ö-r!

2011-12-18 @ 10:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback