Myspys 2.

Nu sitter man här ingen en lördagkväll och myst ner mig i sängen med Datorn, det kommer bli min nya kärlek, samt Ipaden och Iphonen också då. Men igår kom ju Nayeli lite smårandom och sov här, mysigt det med. Hahahah jag tror att mitt nya favoritord är mysigt eller något med mysa i.
Idag har man först dött, ett annat ord för att plugga. Sen var det match och dags att tagga till. Förlorade tyvärr med 4 bollar eller något sånt men det var en bra match ändå. Blåmärken på armbågar, svullna höfter, bränsår på knän och armar och blåmärken på knäna. Känner mig lite sådär halv trött i kroppen om man säger så... Men men ska man spela handboll får man tåla lite stryck. Man kan inte vara mesig.

Här är mina underbara systrar:
          
Malva och Jag ♥ Söt bild va?                           Andrea och Jag ♥


  
Emma, Jag och Andrea ♥                               Matilda och Jag ♥

Orkar inte leta upp bilder på alla men älskar alla ändå! Här är lagfotot helt enkelt ♥


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>♥<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< 

love eeightb

// My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback