Today's shopping by Sara

Hej alla - igen! :)
Nu hoppas jag att ni har haft en lika bra dag som jag!
Hade en jätte mysig dag med Anamika och Miranda, och vi gick bl.a in på Cocoo, Marc Jacobs och Urban Outfitters!
Köpte - som jag skulle - ett smycke på Cocoo! Det blev ett handsmycke som jag har sucktat efter ganska länge och som jag tycker är skiit cool och snygg! :) Träffade självaste Cocoo där som är chef för Cocoo, och hon var jätte snäll!
Om jag hade typ en miljon till i fickan så skulle jag köpa det mesta där, men aja!
Här är den iallafall!
'
Cocoo 295:-

Supernöjd, men kunde ha skippat bjällrorna, så dem kanske jag tar bort för det låter för mycket - haha!
Btw så shoppar jag alldeles för mycket nu för tiden, enligt mig. Måste spara till England-resan i sommar som ska spenderas med Fanny! :) Lääängtar!
Many spring kisses
//Sara

Kommentarer
Postat av: Fanny

fan va snyggt Sara!

2011-04-22 @ 23:26:19
URL: http://fannysolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback