Meeeeee

Hmm vet inte vad jag ska skriva, det känns lite opersonligt att bara skriva om kläder, skor, smycken, smink eller nåt sånt. Så jag kanske ska berätta lite om mig, tio punkter.

  • Jag heter My Emilia Bergklint men kallas Morris, Mysan, Morken. 
  • Jag har en mamma, pappa och brorsa.
  • Jag har brunt lockigt hår, grön, blå, grå ögon.
  • Jag spelar handboll, klättrar, sjunger och spelar gitarr.
  • Jag bor i Trånkan.
  • Min bästa vän är Linnea.
  • Jag är rädd för småkryp, ormar och blod.
  • Min favoritbok är nog Twilight serien.
  • Min favoritfärg är nog, hmm, alla tror jag.
  • Jag älskar verkligen att blogga. Det är faktiskt riktigt kul, ni som inte har nån..... TESTA!!!!!

Heheheh lite om mig.
Love 
// My ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback