kissie här!

Tja tja bloggen! kissie här!

Jo idag gjorde jag bröst förstoring! Och sen så träffade jag min hämliga pojkvän…

Nej nej nej! Jag orkar inte vara kissie! Asia här igen!

Hej på er gamla indianer! Hur är det? Vad tycker ni om vädret? Jag tycker illa fall är det är toppen!

Jag är hemma igen!  Har inte varit hemma på jätte länge.. men men

mina päron jobbar och Emil är väl med Alex..så jag var ensam hemma när jag kom (vilket välkommande när man kommer hem)

Det gjorde inget för jag hade lite saker att göra först.  Jag började packa upp mina kläder som hade varit hos hjälten. Och sen började jag packa bad kläder! För jag skulle ta första doppet i området med Lin-Lin och Robin! Det var ass kul yaoo!

Vi kom fram och började byta om och bladask så var vi i vattnet och skrek som idioter för det var kallt! Vi sprang upp och solade sen. Sen så bestämde jag och Lin-Lin att vi skulle till Farsta och titta lite där. Vi cyklade ditt. (haha jag hade farsans gamla militär cykel som är skit stor och lång) det gick faktisk bra förutom att mina ben skrek efter hjälp! Vi kom fram och tittade och hade det trevligt.

Sen så skulle vi dra hem men så blev det inte..(som vanligt) vi åkte till Alexandra och kollade hur det var med henne. Det var väldigt mycket som hade hänt så vi var kvar där ganska så länge.

Sen så drog vi hem!! Och nu sitter jag här och saknar hjälten min! >(snyft)

Det är så här! Min familj vill åka till damark för att göra en familj sak..vi ska sitta i en bil hela dagarna och sen titta på en katamaran och sen ska vi hem igen..tänk er! Sitta i en bil när det är toppen väder!!! Jag vill inte åka!! Sitta i en bil i sånt här fint väder! Det borde vara olagligt!

Jag det jobbiga är att jag inte kommer se min hjälte på flera dagar! Hur ska jag klara mig!!! (tips skulle vara bra här!)

Nu kan jag inte blogga mera för nu skriker min katt på mig! Han vill ha mat!

Heej då så länge!

Ps jag kanske inte kan blogga när jag åker till damark för jag ska sitta i en bil i några dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/Asia den bästa!
 
hah kom på att jag har träning idag!


Kommentarer
Postat av: Emelie- photography & Fashion

svar Ja det är jag som tagit bilderna :) TACK så jätte mycket :D

2011-04-21 @ 01:03:52
URL: http://emelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback