härliga dagen yaoo! <33

Tjatja bloggen!

Vilken härlig dag och jag är så glad!!! (wieee)

Igår så var jag jo med familjen och idag var jag också det! Jag sov hemma och sen på morgonen så åt vi frukost tsm och sen åkte vi till fjärilshuset och tittade på alla fjärilar! Det var jätte trevligt och spännande! Sen så drog vi och åt på kina restaurang och åt oss fetta som ###!

Sen så shoppade vi lite saker. Jag fick 2 nya jätte fina skor och en fint linne och Emil fick Akido saker.

När vi var klara med det så drog vi hem och började spela bol och lite andra saker.

När vi var klara så drog jag till hjälten och nu är jag med han och Oskar och danne. Vi tittar på när Oskars ormar äter möss! (faktiskt kul!)

Jag och hjälten har nyss städat klart hans lägenhet och det blev fint!!

Ha det bra älsklingar!

Puss Asia

Ikväll ska jag och hjälten mysa tror jag! (härligt och mysigt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback