härliga dagen nummer 3! <333

Hej bloggen! God kväll! Jag mår toppen men endå inte! Haha

Jag har nyss kommit in hos hjälten och Oskar. Jag och hjälten sprang ute nyss och det var jätte skönt men jobbigt

Hjälten är snabbare än mig! (han ska dö)!!

Idag så har dagen varit mysig. Hjälten åkte och jobbade ungefär kl 7 och jag har lov så jag låg kvar och drömde mig bort! Sen kunde jag inte sova längre så jag gick ut och gick en lång promenad. Det var grymt väder!!

Sen så drog jag till hjälten och städade och sen så ringde jag Koko och vi drog ut och bara pratade om allt! Vi är seriöst duma i huvet! Vi pratar om jätte konstiga saker! Sen när kl började bli 4 så drog jag hem till hjälten för att jag trodde att han var hemma men det var han inte! (jäveln ska dö igen!!)

Han skulle jobba över! Morr! Han kom hem runt 6 tiden och sen fick vi besök av hans faster som tittade runt i lägenheten. Jag kände mig jätte liten när hon frågade hur gammal jag var och vilken skola jag gick i! !!!

Sen när hon drog så sprang vi och nu är vi hos Oskar! Snart ska vi fixa mat! (momss!)

 

Juste ni kanske vill veta lite spännande saker?

1.       Oskar har fått en stor orm som heter maja!(jätte söt men har inte vågat hålla i henne enu men det kommer)

2.       Oskar har 2 st majsormar och dom är bara barn och ena har rymt! (orm på rymmen!)

3.       Jag har fått ont i ryggen igen! (inte bra)

4.       Kim ska bli far! (kanske skojar)

 

Hahha ha det bra idioter!


/ASIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback