glad påsk muppar! tror jag.... <33

Tja alla läsare!

Förlåt för jag inte har skrivit på 2 dagar men hade inte tillgång till dator och var upptagen.

Juste jag tror jag glömde säga att jag inte skulle åka till Damark!  Jag skulle men det blev lite problem så vi gör det senare!

Förgår så var det toppen väder och jag och Lin-Lin och Robin åkte till hans mors lägenhet och spelade kort och solade och hade det jätte mysigt. Sen så ringde hjälten och jag åkte till honom.

När jag kom hem så började b i springa och det var skönt! Sen hände det inge mera den dagen. Myste och hade det trevligt.

Nästa dag så var det mycket! Vi började med att gå för det var härligt väder och sen så städade vi och sen så skulle vi på middag hos Ivan i vidja så vi åkte ditt och åt och hade det riktig trevligt!

Vi pratade och spelade poker och tävlade om olika saker! Hahha

Sen så drog jag och hjälten hem och vi somnade direkt! Nästa morgon så gjorde vi inget spec.

Vi pratade och myste och sen så var jag tvungen att dra hem till mor och far för det skulle ha påsk lunch och det hade vi för ungefär 20 min sen. Snart ska vi dra ut och spela krocket eller något.

ASSO SKIT! MIN MOR SA TILL MIG ATT VI MÅSTE TITTA PÅ FILMERNA NÄR JAG OCH MIN BROR VAR SMÅ! JAG FRÅGADE VARFÖR OCH HELT PLÖTLIGT BÖRJAR HON SÄGA ATT VI HAR BLIVIT STORA SÅ FORT! ATT HON VILL HA OSS SMÅ INGEN…. Jätte gulligt men vet ej vad man ska svara på…? Är det konstigt?

Jaha nu ska man väll dra ut! Med päronen och ha det kul…(kul vet jag ej.. :D )

På kvällen så dra jag väll till tjejerna och har det trevligt! <33

Puss! Asia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback