fanns bloggen kvar! hahah

Hahah! Glömde bort bloggen! (förlåt)

Men okej jag börjar blogga ingen! Haha

Jag sitter i skolan och ska läsa men jag har ingen bok med mig och bestämde mig för att skriva istället. Det är kaos i klassen men ärligt så är det lugnt! (inte bra att jag säger så)

Idag är det fredag och jag har match idag och sen ska jag vara med min hjälte! Haha nu ska jag berätta en sak för er som ni kanske inte visste! Jag är nu tsm med hjälten! Ahahah

Men efter matchen så ska jag till honom och sen ska vi vara hundvakt i någon dag elr så.

Hjälten och jag ska på lördag på kalas! Weii) Erik fyller och ska firas! (grattis)

Sen ska vi åka hoj! Det ska verkligen bli jätte fint väder i helgen och påsklovet!

Juste det är sista dagen i skolan! Sen har vi lov! Gissa om jag ska vara med hjälten då! (moaa)

Juste jag har nog inte berättat… om min käke! Jag ska operera mig! Min menisk har gott sönder och åk av! (Jätte ont!) jag har haft min smärta i ungefär 1 år och jag trodde inte att det skulle vara så alvarligt men det var det.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva om mera så jag säger bara tjaa då!



/Asia den snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback