DOM FÖRSTA DAGARNA PÅ PÅSKLOVET!

Tja blogg läsare! Hur är det?

För mig så är det helt okej… jag tänkte blogga igår men det blev inte av för jag kom hem kl3 på natten! Haha

Nog om det!

Jag sitter just nu med hjälten Jocke och Oskar. Dom spelar något jätte tråkigt spel!

Ni kanske vill veta vad jag gjorde igår? Så klart ni vill det!

Okej morgonen så drog jag och hjälten på en härlig promenad. Det är så härligt väder ute.

Vi gick lite över allt. Sen ungefär 11 tiden på morgonen så åkte vi hoj! (kim har hoj!)

Vi åkte och hade det mysigt och roligt och spännande! Vi åkte ungefär i 3 timmar och stannade upp lite då och då på hoj ställen och tittade på hojar och åt glass :D

Vi kom hem ungefär kl 4 och fick bråttom åka till Erik. (Erik fyllde år och det skulle vara kallas!)

Vi duschade snabbt och fixade oss fina och sen drog vi! När vi kom fram var det fortfarande ljust och solen sken. Det var ungefär 7 st. där (Eriks bästa vänner och vi) (alla känner alla där)

Vi grillade och åt och hade det mysigt. När det blev mörkt så drog vi in och åt tårta och sen så spelade vi poker och jag vann! (not) nej men nästan!

Sen så pratade vi bara. Sen när alla var trötta så drog vi hem! När vi kom hem så somnade vi på ungefär 3 sek!

När vi skulle sova så bad hjälten berätta en saga! Jag ville verkligen inte det men jag älskar han så jag gjorde det. Han somnade direkt när jag sa första ordet. Men jag berättade en bra historia och hjälten kommer inte ihåg vad den handlade om! Onödigt!!!! jag berättar en historia och han kommer inte ihåg!

Okej nu går vi vidare! Nästa dag (idag)

När vi vaknade på morgon ungefär kl 8 så myste vi och åt frukost. Sen så kunde vi inte vara inomhus för det var så vackert väder! Vi gick ut och gick till Jocke och tittade på hans finna hoj!(gubb hoj)

Killarna fixade hojen medans jag och Helene(Jockes flickvän) pratade och solade. (jag är fett brun nu)

När dom var klara så åkte vi till hjältens mormor och gick ut med hennes hund Hargorv. Jätte söt och underbar! Vi gick i ungefär 2 timmar. Sen var vi trötta.  När jag och hjälten kom hem så åt vi och sen har vi inte gjort mycket mera. Förutom att gå till oskar som bor en våning högre än oss.

Det var allt från oss. .mig menar jag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback