Asia lever! nu kan ni andas igen! <33

Heeej bloggen! Jag är så glad men endå trött! Idag är det maj brasa och det ska hända mycket skoj idag! Jag ska vara med Hjälten,Jocke,Oskar,Heline m.m. det ska blir jätte kul. Vi ska äta middag tsm och sen så drar vi ut och har det trevligt! spännande!

Jag och hjälten vakande jätte tidigt för vi hade mycket att göra. Vi började med att åka runt och köpa lite saker till hans hoj. Vi letade mycket efter konstiga saker som jag inte förstår mig på. Men vi hittade dom och sen åkte vi hem till hans far och han håller på att fixa hojen och jag har gått hem lite snabbt för att fixa lite med kvälls maten m.m. skönt att komma hem och man får ett varmt välkommande av min bror!

Jag ska nu sluta blogga för jag tror att hjälten är snart klar! Puss!

Ps. förlåt för jag inte bloggade för några dagar sen. Men jag orkar inte ibland elr så har jag inte tillgång till dator….(hum)

Ha det bra folket som läser bloggen! puss


/Asia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback